tisdag 5 november 2013

Varför!

 
Varje dag stäls man avfrågan varför. oavsett vad man gör så kommer det alltid vara någon som inte förstår och ifråga setter det du gör.
 
Så varför gör jag det jag gör??
 
och för mig är svaret änkelt. jag gör det för att jag älskar det. jag vet att om jag anstränger mig till max så får jag ett inre lugn. Det är ett beroende som får mig att vilja bli den bästa.
 
Jag vet att jag inte är bäst men jag kommer alltid att vilja bli den bästa och därför kommer jag bli det.
inget annat är axeptabelt.
 
 
 
hehe jag låter kanske lite högmodig men när jag går in på gymmet kommer jag alltid att ha dom tankarna för annars kommer jag aldrig komma dit jag vill.
 
Jag kommer aldrig att lysna på dom som säger att det inte går eller att jag inte kan.
 
FÖR JAG VET ATT JAG KAN!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar