söndag 3 november 2013

TGIM!

Då var det åter igen måndag morgon och klockan är ca halv sex och jag sitter på tåget påväg till gymmet. Allt i vanlig ordning ;) Jag vet att folk tycker jag är galen som går upp 04,40. Men för mig känns det som ett självklart val. Jag vet ju vad jag vill och då måste man göra sina vall och vara 100 procent dedikerad till det.

Nu var det några dagar sedan jag skrev men det har helt enkelt inte funnits tid eller energi. Men jag ska försöka summera helgen lite snabbt.

Jag kan börja med fredags, då började dagen med att jag mötte upp mitt team och företags säljarna för att köra det omtalade dodgeball. Det skulle ju inte var något problem tänkte jag, det är ju en lätt klass. Hhaha snacka om att jag hadde fel. Det var en riktigt kul klass men eftersom jag är en så extrem tävlings människa så kan man inte bara ta det lugnt. Utan göra sitt bästa till Max är det ända axeptabla ;) och det gjorde garanterat alla som var med. Hahaha jag älskar det ;)
Efter passat var det dags för kickoff och där kom en ny liten utmaning. Den vanligaste bland kontors mäniskor och då menar jag så klart en steg tävling. Så nu är det dags att ta tag i morgon promenaderna igen. Vi kan ju inte annat än att vinna.

Fredag kväll var det dags för mig och hjärtat att få lite egen tid. Matildas mamma skulle vara barn väckt så vi kunde få en kväll tillsammans. Eftersom vi så sällan gör detta så blir det lite extra speciellt när vi väll gör det. Det blev en underbart trevlig middag på Texas Longhorn vid Odenplan. Det är sällan jag får möjligheten att äta en trevlig middag i lugn och ro med mitt hjärta. Efter middagen gick vi iaf till ROQ biljarden för att möta upp lite vänner och spela lite så klart. Det blev en otroligt lyckad kväll :)

I lördags blev det ingen träning men det blev en mys kväll med familjen och ett kompis par och deras sån. En kväll fylld med skratt då tårarna rann :)

Söndagen blev det tyvärr ingen träning häller men det blev skogs promenader och lilla skruttan fick gå upp på gympa och leka massor. Lilla plattan har så extremt mycket energi så hon skulle behöva gå på gympa varje dag ;p tror hon fått det från oss båda. Aldrig en lugn stund ;)

Nu är det i alla fallmåndag och det är dag för träning. Jag börjar veckan precis som förra med att knåda stretcha benen inför lunch passet.

Ni får höra hur det gick efter passet.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar