tisdag 19 november 2013

Non stop

Dom senast dagarna har verkligen varit väl fyllde med saker att göra. Och detta beror på att i fredags eftermiddag åkte Matilda till Turkiet med sina tjejer för lite sol och bad. Så när Matilda är bort betyder det att det blir lite mer att göra och få ihop. Extra struligt blir det när man inte kan lita på att folk kommer ihåg något dom lovat. Men jag är inte den som är den och bryter i hopp för det. Ett problem har alltid en lösning. 

Träningen rullar på för fullt och dock lite segare under helgen då rutinerna blir lite rubbade. 

Mat mässigt så har jag insett att jag måste börja äta lite mer för att öka för just nu står jag stilla på 88 kg och ska jag upp till hundra måste jag tydligen äta mer. 

Något som är riktigt kul är iaf att Sats Sundbyberg nu har bytt lockaler till signalfabriken vilket var väldigt trevligt. Dock lite liten hantelyta men det blev kompenserat med 9 squats rakets :) gymmet är verkligen fyllt med möjligheter och inspiration så jag hoppas alla medlemmar hittar mängder av tränings glädje där.

Ikväll så kommer Heddas Gudfar att hämta henne från dagis så jag kan jobba och även slänga in ett tränings pass. Så jag tar så klart vara på möjligheten och kör det underbara Ben passet ikväll och då så klart på Sats Sundbyberg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar