onsdag 13 november 2013

Sjuk frånvaro


Nu är det lite mer än en vecka sedan jag uppdaterade här. Och det beror helt enkelt på att jag varit sjuk och lagom till att jag blev sjuk så blev så klart min dotter sjuk. Och det är helt enkelt så att jag där av prioriterat annat än att skriva under dessa dagar.

Nu mår vi iaf bättre och är båda på benen. Jag tappade lite men efter all vila så är jag nu tillbaka på fötterna och känner mig sta

Jag har iaf hunnit med ett rygg pass och ett triceps bröst och axel pass. Kroppen reagerar bra på passen så nu är dét bara att start om. Idag kommer mitt pass att få bli hemma då gymmet i Sundbyberg har stängt pågrund av flytt. Vilket är helt okej för min del då jag kan lägga lite fokus på att promenera och ett biceps mag pass är ju inte direkt svårt att fixa hemma :)

Hoppas ni får en grym dag iaf för det är snart helg igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar