tisdag 5 november 2013

Måndags träning

I går var det benen som fick sig en omgång. Och precis som förra måndagen så började jag dagen på gymmet för att knåda dom och stretcha dom riktigt ordentligt. Något jag absolutkommer göra till tradition. För under passet så får jag en helt sjukt bra kontakt.

I vanliga fall brukar jag alltid börja med knäböj och utfall. Men igår kände jag att det var dags att göra något nytt eller iaf skocka benen engång. Så jag började passet med bensparkar. Hela passet blev för ovanlighetens skull enbart med maskiner. 

Jag började som sagt med bensparkar och lårcurls. 
Sen gick jag över till insida lår och sittandes vadpress.
Och avslutade med lite kickback för att ge rumpan lite också.

Efter passet var benen så hårda att jag knappt kunde böja dom. Helt sjukt va bra kontakt man kan få ibland. Vet inte om det beror på morgonens stretching men det känns helt klart som att musklerna reagerar bättre iaf så jag är nöjd vilket som :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar