fredag 22 november 2013

Träning och utveckling.

Som jag skrev tidigare så var jag och testade Hotflex. Och jag måste säga att jag var nog inte speciellt graciös när jag låg där på mattan men sjukt va bra det kändes efter passet. Jag kommer garanterat köra detta varje Onsdag. Och det lär ju knappast vara dåligt för musklerna att dom får bli lite avslappnade efter allt tungt lyftande under veckans gång. 

Det ska bli kul att se om jag kan få lite ny utveckling i samband med detta. Men jag rekommenderar i alla fall för alla som funderar på det att köra passet. Våga testa något nytt ;)



Igår hade jag inte möjlighet att ta mig till gymmet för att träna så jag tog mina hantlar hemma och körde ett axel och biceps pass. Ett lugnt och skönt pass. Dock tror jag att det är dags för lite nya vikter men dom duger gott och väll än så länge ;) 

Idag kommer det inte finnas någon plats för träning. Jag kanske kan stretcha lite under dagen men jag siktar på ett grymt pass imorgon istället. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar