tisdag 5 november 2013

Nya dagar och träning.

Då var vi inne på onsdag och snart har halva arbetsveckan gått. Det är sjukt hur fort tiden går. Hela oktober månad sprang förbi och vi är redan ett par dagar in i november. Iden här farten är det snart sommar igen :)

Igår tog jag och åkte in till zenit för att träna. Det var dags för ett bröst och axel pass. Körde dubbel sett på varje gång för att anfalla muskeln från två håll. På så sätt pressar jag verkligen dom till max.

Passet blev i stil med detta.
Lutande bänkpress och flys
Lätta sidolyft för att känna in kontakten
Hantelpress och hantel flys.
Och fokuserade sidolyft samt framsida axel lyft och skivstångs lyft.
Avslutade med cabel cross flys och press för att tömma det sista.

Under nästan varje pass så pressar jag mig så pass hårt att jag efter ett hårt sett sås känner jag mig gråtfärdig. Kroppen skakar av pumpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar